MÜŞTERİ HİZMETLERİ

MEMNUNİYET

Voice Telekom hizmet verdiği tüm kurumlarda müşteri memnuniyetini oluşturmak ve müşterilerin “Voice Telekom benim için düşünür, üretir ve yapar. Kendimi Voice Telekom’da güvende hissederim.” demesini sağlamak için sürekli kendini geliştirmektedir.

SÜREKLİ GELİŞİM

Müşterilerimizden aldığımız geri bildirimleri objektif bir çerçevede ele alarak tüm tarafların beklentilerini en üst düzeyde karşılamaktayız. Müşterilerimizin sağladığı geri bildirimleri ve algılamalarını sürekli olarak analiz eder, gözden geçirir, raporlar ve sürekli iyileştirme çalışmaları kapsamında kaynak olarak kullanırız.

ERİŞEBİLİRLİK

Müşterilerin telekomünikasyon faaliyetleriyle ilgili farklı gereksinim ve beklentilerini karşılayabilecek iletişim uzmanlarımız ile 7/24 hizmet sunmaktayız. Müşterilerimizin beklentileri, gereksinimleri ve ilettiği geri bildirimleri doğrultusunda, yeni ürün ve hizmet tasarlamak ve mevcut tasarımları geliştirmek için müşterilerimizle birlikte çalışır ve bu şekilde süreçlerimize aktif olarak katılmalarını sağlarız.

7/24 TEKNİK DESTEK

Voice Telekom teknik destek ekibi 7/24 hizmet sunarak, müşterilerin talep ve şikayetlerini en hızlı ve etkili bir şekilde sonuçlandırmak için çalışmaktadır. Destek ekibimize 0850 340 4 724 telefon numarasından ve destek@voicetelekom.com adresinden dilediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.

ŞEFFAFLIK

Müşterilerimize, çalışanlarımıza ve diğer paydaşlarımıza geri bildirimlerin nasıl değerlendirildiği konusunda yeterli bilgiyi verir ve açık davranırız.

konum
VOİCE TELEKOMÜNİKASYON HİZMETLERİ A.Ş.

Tel : 0 850 340 00 00 Faks: 0212 603 30 35 Whatsapp : 0538 441 24 42

Yenibosna Merkez Mah. Ladin Sok. No:4 29 Ekim Cad. Kuyumcukent AVM Kat:1 No:475 Bahçelievler/İSTANBUL info@voicetelekom.com