Canlı Destek

Müşterilerinize Yardımcı Olmanın En Hızlı Yolu

Neden Canlı Destek?

Kolay
Web sitenize ekleyeceğiniz bir kaç satır kod ile doğrudan müşteri temsilcisi ile görüşmeye başlayabilirler.

Kesintisiz
7/24 Talep, Şikayet ve tüm bildirimlerinizi canlı kesintisiz yanıtlayarak müşteri memnuniyetini kesintisiz sağlayabilirsiniz.

Hızlı
Anlık ve gerçek raporlama

Uygun Fiyat
Lisans, bakım, geliştirme gibi ekstra bedeller olmadan aylık olarak çalışma imkanı.

Canlı Destek Özellikleri

Canlı Destek Müşterilerinize gerçek bir mağazadaymış gibi anında iletişim kurmanıza ve Satış ve Hizmet kalitenize yardımcı artırmanıza yardımcı olan iletişim platformudur.
İnternet sitenize bizim Spechy Widget’ımızı ekleyebilir ve hemen onlarla konuşmaya başlayabilirsiniz.

Gelişmiş Canlı Destek Özellikleri ile daha iyi anlayabilir daha etkin hizmet verebilirsiniz. Müşterilerinizi anlamanın en hızlı yolu. 

Proaktif Mesaj

Etkileşimi Artırın

İnternet sayfanızda gezen müşterilerinizi takip eder ve sizin belirlediğiniz kurallara göre etkileşime girerek onlara belirlediğiniz mesajı yayınlar. Örneğin ziyaretçi ödeme sayfasına geldiğiniz ona yardım teklif edebilirsiniz.

Hazır Cevap

Hizmetinizi Hızlandırın
Müşteri Temsilcilerinin hızlı hareket etmesi ve bekleyen müşterilere biran önce hizmet vermesi için yazışmalarda önceden tanımladığınız mesajları kullanarak hizmet sürenizde verimliliği arttırabilirsiniz. 

Aksiyon Metinleri

Hızlı Aksiyon Alın
 
Tüm görüşmelerin akışını siz yönetin. Ziyaretçinin Canlı Destek penceresini açması ile başlayan ve sonlandırmasına geçen süre içerisinde karşılama, iletişim, geri bildirim, bitirme, ayrılma gibi mesajları kendiniz belirleyebilir ve her aksiyonda görüşmeyi dilediğiniz akışta yönetebilirsiniz.

Chat Bot

Sanal Operatör

Artık müşterilerinize sordukları soruya hemen cevap verebileceksiniz. Spechy Chat Bot ile önceden tanımladığınız binlerce kelime ile müşterilerinizin Canlı Destek deneyiminden memnun kalmalarını sağlayacaksınız. Tüm operatörleriniz diğer müşterileriniz ile ilgilenirken Chat Bot onların yerine müşterilerinize cevap verecek ve sorunlarını çözecek.  

Tetikleyici

Müşterilerinizi Uyarın

Müşterileriniz internet sitenizde gezinirken ister belirlediğiniz sayfada ister, geçirdiği süreye göre onları görüşmeye davet edebilirsiniz.

Ekran Paylaşımı

İletişimde Gerçeklik

Canlı Destek Ekran Paylaşımı ile müşterilerinize ile iletişiminizi hızlandırın. Onları en kısa en hızlı yoldan yönlendirerek memnuniyetinizi artırabilirsiniz. Ekran Paylaşımı ile eşsiz müşteri deneyimi yaşatabilirsiniz.

konum
VOİCE TELEKOMÜNİKASYON HİZMETLERİ A.Ş.

Tel : 0 850 340 00 00 Faks: 0212 603 30 35 Whatsapp : 0538 441 24 42

Yenibosna Merkez Mah. Ladin Sok. No:4 29 Ekim Cad. Kuyumcukent AVM Kat:1 No:475 Bahçelievler/İSTANBUL info@voicetelekom.com